Análise dos resultados da ENQUISA


Fixemos unha enquisa sobre o tema do Inglés na Publicidade en España aos nosos alumnos da Sección Bilingüe deste curso, con preguntas similares ás feitas no curso 2017/18.

Algúns dos resultados foron similares: os eidos onde é maior a presenza do Inglés (roupa e automóbiles)  ou os motivos polo que o empregan nos anuncios (ser máis orixinales e modernos).

Porén, creceu bastante o número dos que creen que é porque non existe a mesma palabra no noso idioma e creceu moitísimo os que non creen que exista unha invasión do Inglés. En só 3 anos non cremos que esto se deba a un cambio de opinión/tendencia senón máis ben a que non son moi conscientes: lembramos que esta vez a entregamos para cubrir ANTES de dar a unidade didáctica sobre o tema.
Tamén aumentou o número dos que afirman que entenden bastante estes anuncios, confiamos en que a esto axudara un poco esta Sección Bilingüe :)
O que sí que mudou totalmente neste 3 anos foi a linguaxe adolescente, pois as palabras en Inglés que eran comúns entón xa son descoñecidas agora (só contestaron coñecer as novas que incluímos esta vez).



 

Comentarios

Entradas populares de este blog

STOP WAR

JOBSHADOWING

FROM PORTAS TO FUNCHAL (ERASMUS+)