ESCOLMA de ANUNCIOS
Hoxe en día, moitas das marcas (especialmente de automóbiles, cosmética ou bebidas alcohólicas) empregan total o parcialmente o Inglés coma un valor engadido ao seu produto. De feito están aumentando as que empregan directamente mensaxes non traducidas nin subtituladas, xa sexa para que o público lembre algo diferente do habitual ou para situar o Inglés como lingua global, case neutral, coa que os cidadáns de todo o mundo poidan identificarse.
Aproveitando o novo anuncio de Burguer King: Nova Queen BBQ, fixemos unha revisión e selección dalgunhas marcas que empregan con asiduidade (e bastante éxito!) o Inglés nas súas campañas publicitarias en España:
- Adidas: CREATIVITY IS THE ANSWER
- Apple: THINK DIFFERENT
- BMW: BE WATER, MY FRIEND
- Burguer King: NUEVA QUEEN BBQ
- Calvin Klein: CK ONE
- Carolina Herrera: 212 HEROES
- Kenzo: FLOWER
- Nike: PLAY NEW
- Nike: RISK EVERYTHING
- Pacha Ibiza: 24/7
- Paco Rabanne: ONE MILLION PERFUME
- Qualitas Auto: I TRUST
- Schweppes: I LIKE IT LIKE THAT
- Skoda: SIMPLY CLEVER
- Yves Saint Laurent: Black Opium
Comentarios
Publicar un comentario